Udział ludzi ,,zza kulis” w promowaniu hitów

Potem, kiedy płyta jest już nagrana, trzeba ją jeszcze wypromować, sprzedać. I tutaj mamy całe rzesze ludzi, odpowiedzialnych za reklamę. To oni dbają o to, aby o najnowszej płycie tego czy innego wykonawcy ludzie usłyszeli w radiu, telewizji, przeczytali w internecie i tak dalej.\r\n\r\nOni także, wespół z menadżerem gwiazdy, aranżują wywiady, koncerty, zaproszenia do różnych programów w telewizji. I dopiero wtedy płyty i utwory zyskują sobie szeroką publiczność. Dopiero wtedy stają się prawdziwymi hitami, które słyszymy na co drugiej stacji radiowej i to kilka razy dziennie i których melodie ludzie nucą w autobusie, czy idąc drogą do szkoły lub zakładu pracy. Warto docenić chociaż podświadomie wkład tych wszystkich ludzi. Gdyby ich nagle zabrakło, mało która gwiazda byłaby gwiazdą.